bulletproof heart

Monday, August 28, 2006

ce crizati!

Sambata. Constanta.
Concert Crize. Stiu ca e amuzant. Dar e Constanta. Si desi nu imi plac crizatii ma duc. Surpriza, trupa din deschidere suna foarte bine. 16mm adica.
Bere multa, muzica multa, tigari multe, e clar, ma ametesc. Asa ca la ora 2 fac baie in mare. Proasta decizie... si acum mi-e frig... mi-a intrat frigul in oase...Dar noaptea continua.
Bineinteles nu se poate sa nu existe si un conflict, doua. Ca, deh, noapte in rock fara conflicte nu exista. Si fara alte chestii. Ideea e ca...am ajuns acasa la 11. Pentru ca am plecat d acolo la 10:30. Si pentru ca...asa stim noi sa pierdem timpul.
Ca apoi sa ma trezesc la ora 17.. cu o durere de cap fantastica... Si cu nici un fel de chef de viata. Asta e o zi pierduta.
Superoferta: 2 in 1. (doua zile pierdute dintr-un foc)

2 Comments:

Blogger Ioana said...

Mahmureala mahmureala.Asa meriti daca bei! ce ti-am turnat eu pe gat?

5:03 PM  
Blogger miss moneypenny said...

poate. inconstient.
maybe you're just plain evil.

4:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home