bulletproof heart

Saturday, September 02, 2006

Un bilet spre tinerete..

Aseara am fost in Expirat. Nu mai fusesem demult...si m-am hotarat sa combat serile plictisitoare in care trebuie sa ma hotarasc daca ma culc la ora 1 sau la 1 jumate...asa k am plecat in fantasticulexpirat...
Nu trebuie sa mai zic ca pana la ora 2 eram putin ametita (avand in vedere ca bausem un vin inainte si am ajuns acolo unde am baut bere)...asa ca am iesit afara in fata barului, se facuse si aglomeratie...si la cum iubesc eu multimile...
Stateam jos cand un tip s-a bagat in seama cu mine, bineinteles din partea mea a primit numai raspunsuri substantiale (gen da, nu, poate)...da'nu asta a fost faza... Nu stiu cum m-am bagat in seama cu un nenea care era p acolo...50 d ani avea, am aflat mai tarziu...
Cred ca i-am cerut o tigara...si nu stiu... am vorbit ceva timp si l-am intrebat de ce nu intra (yeah stupid me!) si mi-a zis ca nu ii dau voie inauntru pentru ca e batran. Stiu e cam freaky sa intri intr-un club si sa vezi mosi miscandu-se pe muzica...dar de data asta chiar imi parea rau. Adik...damn it. Ca sa imi povesteasca despre sotia lui cu care mergea in toate discotecile in tinerete. Care acuma era moarta. Si dupa aia m-a intrebat de ce nu sunt la Stufstock... ei...si atunci mi-am amintit ca am o invitatie la stuf in buzunar. L-am intrebat daca vrea sa mearga si in momentul urmator i-am pasat invitatia...
Concluzia e ca... tanarul cu intrebarile inteligente la care raspundeam monosilabic... a disparut.

2 Comments:

Blogger Ioana said...

Mosul era un impostor!acu' 2 saptamani era un mos cu barba mai mare ca a lu' Mos Craciun in expirat.

5:05 PM  
Blogger miss moneypenny said...

nu ala...am auzit si de ala..da nu era el :))

4:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home