bulletproof heart

Thursday, June 28, 2007

ai em sic!


Se pare ca sunt bolnava / sick / malade. Adica faza cu atacurile de panica nu era draguta nici inainte dar acum e vara si ghici ce...e cald. Si ghici ce... nu am pofta de mancare. Si ghici ce... am ajuns la urgenta duminica si mi-a zis una intr-un halat colorat ca am spasmofilie. Misto. Si ce daca? Da, dar apoi a urmat replica simpatica. Ca nu are rost sa vin de mai multe ori acolo ca sa imi spuna aceeasi chestie. Si sa mi faca calciu intravenos. Ci mai bine ma duc la un psihiatru. Voi stiti diferenta dintre un psihiatru si un psiholog? Ca eu da. Cum poate sa iti zica un om care a banuit ca ai cinestiece probleme cu capu' sa iti faca direct trimitere spre 9 cand tu nu ai fost la un psiholog inca..? (nu, nu mi-a dat trimitere la 9, nu am inca dunga rosie pe buletin...etcaetera)

Cha cha cha. De aia nu mi place mie la spital. Mai ales la rahatul ala de SUUB. Motherfuckers.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home