bulletproof heart

Sunday, September 17, 2006

this got me thinkin'....


azi am participat la un "joc" in care trebuia sa spun niste chestii despre mine, chestii care unora le-ar parea "ciudate". am scris cateva, si mi-a fost destul de greu, pt ca nu consider ca anumite chestii sunt ciudate, adica pentru mine sunt absolut normale. asa ca sunt mult mai multeee...

1. Cand eram in generala furam lemne (aveam soba in clasa) si veneam si bateam baietii de la bloc. Cateodata, cand colegele mele vedeau cate o basculanta sau o masina mare cu lemne, se gandeau la mine. Cred ca si acum se gandesc la mine cand vad asa ceva.

2. Niciodata nu mi-a placut numele meu cand eram mica si imi tot inventam nume ca sa vad care mi se potriveste mai bine. Am incercat : Bianca, Ramona, Ioana. Acum ca's mai mare si am aflat ca Adina inseamna "delicata"...nu, nici acum nu imi place..

3. Imi plac Placebo atat de mult incat, daca as avea bani, m-as duce la fiecare concert al lor. Sau m-as face groupie. Sau as deveni demon si as intra in corpul lu` nevasta-sa lui Brian.

4. Cand eram mica de tot, in perioada aia in care toti copiii cereau papa, caca chestii din astea eu nu ziceam nimic. Mai veneau oamenii mari pe la mine sa vada daca mai respir. Eh, acum recuperez linistea de atunci.

5. Niciodata nu mi-a placut sa ma trezesc de dimineata, nu stiu ce o sa ma fac cand o sa lucrez. Ma gandesc adesea de ce nu dormim pe rand, i mean all the people. Unii noaptea, unii ziua. Let it be a night time job.

6. Imi place sa cant colinde. Vara, iarna, toamna, primavara. Probabil k si in timp ce citesti asta, cant unul.

7. Pot sa ma apuc de invatat abia dupa ce m-au apucat remuscarile ca am avut 10 zile in care puteam sa invat si tocmai au trecut 9.

8. Trec foarte repede de la o stare la alta. Acum sunt fericita, peste 10 minute sunt la un pas de deprimare, peste inca 10 minute dansez prin casa.

9. Sunt norocoasa, de obicei. Daca am pentru exemplu de invatat pt un examen 300 de pagini de teorie si eu le citesc pe primele 150 exista o mare posibilitate sa imi pice majoritatea subiectelor din astea citite. (nu zic ca nu exista si exceptii...altfel nu as avea restante nu?) Se spune ca daca gasesti un gainatz pe fereastra de la masina sau daca mai calci in caca ai noroc. La mine cred ca e invers, tin minte ca inaintea unui examen a facut un porumbel caca pe mine, si nimic...:))...ma rog am luat 6 dar puteam sa iau 8 nu?

10. Daca ma despart de cineva exista posibilitatea cam 75% sa ma impac dupa un timp cu acea persoana.


cred..ca mai sunt..dar e un inceput bun..zic eu :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home