bulletproof heart

Wednesday, September 20, 2006

Last cigarette..(for tonite of course)

So...fumez ultima tigara pe noaptea de azi..cam tarziu...oamenii "normali" se culca mai devreme nu? Eh, who gives a fuck anyway.
Nici un blog nu mai stiu sa mai scriu ca lumea (nu ca pana acum as fi facut-o...) Am facut si eu un anume test/quiz cu ce carte mi se potriveste ca stil. "Alice in Wonderland". S-ar putea avand in vedere ca sunt ca un copil care descopera si redescopera lumea in ultima vreme. Redescopar prieteniile. Singuratatea. Stiu ca ma contrazic dar pana la urma tre sa le imbini pe amandoua, dupa parerea mea. Nu mi-ar place sa fiu mereu cu multi oameni, la fel cum nu mi-ar place sa fiu mereu singura. Dar sunt acele momente care...
Anyway. Busy life right now. Examene la care nici nu mai sper, sunt deja pierduta in spatiu... Nah, ca am mai aprins una. Asta ca sa fac mai repede legaturi intre ceea ce e in capul meu si ceea ce degetele mele tasteaza. Bine nu chiar atat de repede cum mi-as dori, ca la ce e in capul meu... Ziceam de examene... As vrea sa ma trezesc pe 2 octombrie, evident cu examenele luate. Si sa ma duc la facultate, dar nu ca sa ma stresez ca peste x zile am examen si bineinteles nu am invatat nimic.. Too much coffee, too much smoke, too much chemistry.
And too much disappointment.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home