bulletproof heart

Friday, September 22, 2006

Facem tot ce vrei!


Stii ce? M-am saturat de toate chestiile pe care le aud/vad in legatura cu tine... Nu crezi ca mi-a ajuns cat am stat sa ma gandesc la ceea ce mi-a facut mie? Nu vreau sa stiu ce iti face tie. Nu pentru ca nu imi pasa, dar probabil m-ar ucide. Hai sa cantam peste ceva timp "song to say goodbye" impreuna si sa ne bagam picioarele in ceea ce ne-a facut si continua sa faca. Sau ce vrei tu. Uite, iti promit ca de data asta o sa te las sa asculti ce vrei tu. Chiar si porcaria aia pe care o ascultai penultima oara cand am fost langa tine. Stiu ca pana la urma faci ce vrei. Poate ca noi chiar semanam putin.
Si nu mai vreau sa aud o gramada de discursuri fara rost in care se repeta aceleasi cuvinte, numai topica fiind diferita. Si vreau sa fiu putin doar putin lasata in pace. Si sa ma gandesc daca o sa existe si cd-ul 2 la soundtrackul ala. Probabil ca da, daca vrei te las pe tine sa il faci. De fapt azi te las sa faci ce vrei. Poti sa si tipi la mine daca vrei.

1 Comments:

Blogger Iulia said...

dragut postul asta

7:27 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home