bulletproof heart

Sunday, September 24, 2006

Cu metroul...


In dimineata asta am de gand sa va povestesc pataniile mele cu metroul. Stiu, de obicei, iau metroul 3 statii plus inca una (bonus). Dar nu si azi dimineata. Aseara am dormit la skma asa ca... Aparatorii Patriei m-au pandit azi dimineata. Sau eu pe ei. Am ajuns acolo, adica jos pe peron, si am observat ca nu era cine stie ce lume... bun, bun, pot sa stau si eu jos fara sa se uite vreo baba urat la mine, in gandul meu. De obicei ma deranjeaza sa astept prea mult metroul, dar nu si acum. Pentru ca azi e duminica, si e mult mai dragut duminica in momentul in care stii ca nu ai nimic de facut, decat luni cu metroul, cand astepti de 10 minute metroul, si ca sa vezi : nu mai vine!
Dar sa revin la peronul meu de la Aparatori. Trec 5 minute. 10 minute. Deja oamenii se inmultesc, se inmultesc si nervii unora banuiesc.. Mai trec 5 minute. Ce sa mai, la un moment dat mi-am dat seama ca am stat 30 de minute acolo. Cand deodata aud o voce isterizata! O femeie se dusese la cei care erau la vanzare la cartele de metrou si incepuse sa tipe. "Voua nu va e rusine, ca asteptam metroul de 30 de minute, daa' ce suntem noi aici, va bateti joc de noi????!!!!" Ati inteles...Am retinut si eu ceva mai scurt, deh, desi monologul (ca asta era) a durat ceva minute... In sinea mea ma bufnea rasul... Adica de fapt chiar radeam mai intr-o parte asa... Adica mi se pare chiar aiurea sa te duci la niste vanzatori de cartele sa tipi la ei si sa le ceri dreptate...si sa vina metroul. Nu? Da, si io credeam ca am dreptate cand gandesc asta. Numai ca surpriza mea a fost o tanti si mai isterizata ... "Da!DA! Asa ar trebui sa facem toti"
Deja incepusem sa ma enervez.
Mai departe... Vine metroul...Da' scrie Piata Sudului pe el. Hm...parca scria altceva in mod normal. Ca sa aflu ca de fapt era un fel de "metrou-caraus" care se plimba pe la IMGB-Aparatori-Piata Sudului. Da, asta facea. Si lua calatorii care in momentul in care ajungeau la Piata Sudului, se urcau intr-un alt metrou care ii astepta si ii ducea foarte frumos la Unirea si asa mai departe. Ma rog, discutii gen pe vremea lui Ceausescu era mai bine, ne-au distrus vietile, copiii in tara asta nu au nici un viitor, bla bla bla.
Concluzia. Mersul cu metroul duminica dimineata dauneaza grav sanatatii (mentale).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home